IDMnet i o2.pl z ofertą AdRakieta
Portal o2.pl i sieć reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną ofertę - pakiet zasięgowy AdRakieta, który będzie dostępny w sprzedaży od października.
Ad Rakieta ma być rozwiązaniem umożliwiającym dotarcie z reklamą do 16,3 mln użytkowników, czyli niemal 98% internautów w Polsce*. W pakiecie dostępne są tradycyjne formaty reklamowe, takie jak: billboard, double billboard, rectangle czy skyscraper, ale również mniej znane formaty np. vstitial. Nowy pakiet daje możliwość wykorzystania pełnoekranowych nośników video.
- Można się zastanawiać, dlaczego rynek tak długo zwlekał z zaoferowaniem takiego pakietu w internecie, skoro np. radio proponuje analogiczne produkty zasięgowe - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. - Cieszę się jednak, że startujemy jako pierwsi. Dzięki połączeniu sił o2.pl i IDMnet udało nam się stworzyć pakiet, który ma zasięg porównywalny z ogólnopolskimi stacjami TV - dodaje Brański.
Kampanie z wykorzystaniem produktu AdRakieta, będą realizowane za pośrednictwem biur sprzedaży IDMnet oraz o2.pl. Obie firmy zapowiadają dalszy rozwój oferty.
- Z propozycją stworzenia pakietu zasięgowego AdRakieta wyszedł
IDMnet. Dzięki połączeniu naszych zasobów mogliśmy zaoferować
klientom unikalny produkt, o największym rynkowym zasięgu,
pozwalający dotrzeć do niemal wszystkich użytkowników internetu,
bez dublowania komunikacji na różnych powierzchniach czy
konieczności współpracy z różnymi podmiotami. Podstawową korzyścią
dla obu firm jest możliwość konkurowania z największymi graczami
rynkowymi. Liczymy na to, że nowa oferta pozwoli nam zwiększyć
sprzedaż. Nie możemy ujawnić szczegółów umowy z o2.pl - komentuje
Anna Kaczmarska, członek zarządu i dyrektor zarządzająca
IDMnet.
*IDMnet: 14 847 059 RU; Grupa o2: 9 612 326 RU (Megapanel PBI/Gemius z czerwca br.)
Dołącz do dyskusji: IDMnet i o2.pl z ofertą AdRakieta