SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IDMnet i o2.pl z ofertą AdRakieta

Portal o2.pl i sieć reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną ofertę - pakiet zasięgowy AdRakieta, który będzie dostępny w sprzedaży od października.

Ad Rakieta ma być rozwiązaniem umożliwiającym dotarcie z reklamą do 16,3 mln użytkowników, czyli niemal 98% internautów w Polsce*. W pakiecie dostępne są tradycyjne formaty reklamowe, takie jak: billboard, double billboard, rectangle czy skyscraper, ale również mniej znane formaty np. vstitial. Nowy pakiet daje możliwość wykorzystania pełnoekranowych nośników video.

- Można się zastanawiać, dlaczego rynek tak długo zwlekał z zaoferowaniem takiego pakietu w internecie, skoro np. radio proponuje analogiczne produkty zasięgowe - mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. - Cieszę się jednak, że startujemy jako pierwsi. Dzięki połączeniu sił o2.pl i IDMnet udało nam się stworzyć pakiet, który ma zasięg porównywalny z ogólnopolskimi stacjami TV - dodaje Brański.

Kampanie z wykorzystaniem produktu AdRakieta, będą realizowane za pośrednictwem biur sprzedaży IDMnet oraz o2.pl. Obie firmy zapowiadają dalszy rozwój oferty.

- Z propozycją stworzenia pakietu zasięgowego AdRakieta wyszedł IDMnet. Dzięki połączeniu naszych zasobów mogliśmy zaoferować klientom unikalny produkt, o największym rynkowym zasięgu, pozwalający dotrzeć do niemal wszystkich użytkowników internetu, bez dublowania komunikacji na różnych powierzchniach czy konieczności współpracy z różnymi podmiotami. Podstawową korzyścią dla obu firm jest możliwość konkurowania z największymi graczami rynkowymi. Liczymy na to, że nowa oferta pozwoli nam zwiększyć sprzedaż. Nie możemy ujawnić szczegółów umowy z o2.pl - komentuje Anna Kaczmarska, członek zarządu i dyrektor zarządzająca IDMnet.


*IDMnet: 14 847 059 RU; Grupa o2: 9 612 326 RU (Megapanel PBI/Gemius z czerwca br.)

Dołącz do dyskusji: IDMnet i o2.pl z ofertą AdRakieta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl