SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Hypermedia wygrała globalny przetarg koncernu Reckitt Benckiser. W jego wyniku zajmie się obsługą siedmiu marek tej firmy na 30 rynkach z różnych regionów świata.

Hypermedia będzie odpowiadać za obsługę digitalową marek Vanish, Finish, Durex, Scholl, Strepsils, Gaviscon i Nurofen. Do jej zadań należeć będzie m.in. kreacja i produkcja wszystkich treści reklamowych w internecie (także wideo), serwisów www i aplikacji mobilnych oraz działania w serwisach społecznościowych.

Hypermedia będzie pracować dla Reckitta na 30 rynkach na świecie - w regionach Europy, Rosji, Ameryki Południowej i Północnej, Australii i Oceanii.

Agencja była jedyną firmą z Polski biorącą udział w globalnym przetargu koncernu nadzorowanym z Londynu. Nazw i liczby pozostałych jego uczestników nie udało nam się ustalić.

W zakresie kreacji reklamowych Reckitt Benckiser pracuje projektowo z trzema agencjami: Wieden+ Kennedy, Havas Worldwide Paris i Droga5.

Ostatnio w zakresie obsługi digital Reckitt w Polsce pracował z agencją K2 - przy kampanii marki Durex.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia zdobyła globalną obsługę digitalową Reckitt Benckiser

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl