SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Huawei, T-Mobile, Haier, Tymbark i Lidl z najchętniej oglądanymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

W maju br., podobnie jak miesiąc wcześniej, najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe T-Mobile, Haiera, Tymbarka i Lidla.

Majowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Huawei "#Perfect10 in Imperfect World", w której producent pokazuje, że pracuje nad tym, aby nasz nieperfekcyjny świat zbliżył się trochę bardziej do ideału dzięki wprowadzeniu na rynek smartfona P10.

Na drugim miejscu znalazła się reklama oferty T-Mobile na kartę, w której dziennikarz muzyczny Piotr Kędzierski wtóruje Sylwii Grzeszczak w piosence przypominającej jeden z jej przebojów. Podium zamyka wideo producenta m.in. lodówek Haier i wody mineralnej Vytautas z hasłem „Vytautas take you haier”.

Czwarte miejsce zdobył Tymbark i spot na kanale Minuta dla zdrowia, w którym marka zaprosiła do współpracy youtuberów, takich jak Klaudia Klara, Sprytne Babki i FitLovers, aby podzielili się z widzami swoimi sposobami na wysportowaną sylwetkę. Zestawienie zamyka wideo Lidla prezentujące łatwy sposób na przygotowanie japońskiego deseru.


Huawei #Perfect10 in Imperfect World

T-Mobile na kartę - To się opłaca! (Sylwia Grzeszczak i Piotr Kędzierski)

HAIER i Vytautas: wszystko w jednym filmiku!

3 ZASADY DIETY CUD ??????

LEKKI SERNIK JAPOŃSKI ?? | Aga Grzelak & Kinga Paruzel

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania użytkowników (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Dołącz do dyskusji: Huawei, T-Mobile, Haier, Tymbark i Lidl z najchętniej oglądanymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gyrty
Tmobajl to chyba z musu. Nowy Play.
0 0
odpowiedź