HTC skupi się na USA i Chinach
Firma HTC (High Tech Computer) zamierza skoncentrować swoje działania marketingowe w drugiej połowie bieżącego roku na rynkach amerykańskim i chińskim.
Plany te, dzięki którym tajwański producent smartfonów chce zwiększyć swój udział na obu rynkach, potwierdził Peter Chou, prezes i dyrektor wykonawczy HTC.
Za oceanem firma zamierza wprowadzić do sprzedaży 6-7 nowych modeli swoich urządzeń. Wszystkie z nich będą oferowane pod marką HTC, co ma wzmocnić jej wizerunek. Przypomnijmy, że HTC wyprodukowała T-Mobile G1 - pierwszy na świecie telefon oparty na stworzonym przez Google mobilnym systemie operacyjnym Android.
Wiceprezes HTC US Jason Mackenzie zapowiedział z kolei, że celem firmy jest sprzedanie w całym bieżącym roku w USA 6 milionów telefonów komórkowych, czyli o ponad połowę więcej niż w roku ubiegłym. Na amerykańskim rynku smartfonów HTC jest obecnie trzecim (po RIM i Apple) największym sprzedawcą tego typu urządzeń.
Dołącz do dyskusji: HTC skupi się na USA i Chinach