SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam

Druga seria “Hotelu 52” miała niższą oglądalność niż nadawana wiosną pierwsza seria, ale poprawiła wyniki swojego pasma emisji w stosunku do ub.r. Wpływy reklamowe z drugiego sezonu wyniosły 20,8 mln zł, czyli o 5 mln zł więcej niż przy pierwszym.

Średnia oglądalność drugiej odsłony “Hotelu 52”, emitowanej w czwartki o 21.00, wyniosła 2,71 mln widzów, a udział stacji w grupie 4+ wyniósł 18,27 proc. - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dało to Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 1, która emitowała w tym czasie “Ojca Mateusza” oraz “Sprawę dla reportera” i miała 22,81 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły: TVN (“W11”, filmy fabularne; 15,49 proc.) oraz TVP 2 (gł. “Dr. House”, “Tancerze”; 13,90 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 podczas emisji serialu udział stacji z Ostrobramskiej był wyższy i ukształtował się na poziomie 20,08 proc. Tutaj Polsat zajmował pierwszą pozycję, druga była Dwójka, a trzecia – Jedynka.

Drugi sezon “Hotelu 52” miał mniejszą widownię i udziały niż pokazywany wiosną br. pierwszy sezon, który śledziło przeciętnie 3,08 mln osób, a jego udziały wynosiły odpowiednio 20,79 proc. i 22,55 proc. Serial poprawił jednak wyniki czwartkowego pasma względem analogicznego okresu ub.r., gdy stacja gromadziła jedynie 2,15 mln widzów i notowała 15,01 i 18,66 proc. udziału.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków drugiej serii wyniosły 20,8 mln zł.  Dla porównania pierwszy sezon zarobił 16 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
 
Z danych telemetrycznych wynika, że “Hotel 52” śledziły najchętniej kobiety, widzowie po 30. roku życia oraz mieszkańcy małych i średnich miast.

Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników serialu i szykuje się do nakręcenia trzeciego sezonu. Zdjęcia do niego ruszają na początku grudnia br., a emisja planowana jest wiosną 2011 roku.  Za produkcję wykonawczą “Hotelu 52” odpowiada Akson Studio.



Widownia “Hotelu 52” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
02-09-2010 2 501 660 17,53% 18,92%
09-09-2010 2 554 773 17,59% 19,59%
16-09-2010 2 465 289 17,41% 19,12%
23-09-2010 3 015 612 20,82% 23,28%
30-09-2010 2 551 219 16,84% 18,28%
07-10-2010 2 761 521 19,11% 20,28%
14-10-2010 2 799 924 18,83% 20,20%
21-10-2010 2 608 783 16,93% 18,43%
28-10-2010 2 910 723 19,45% 21,25%
04-11-2010 2 734 299 18,44% 20,82%
11-11-2010 2 778 166 17,67% 18,73%
18-11-2010 2 792 819 18,56% 21,09%
25-11-2010 2 800 997 18,49% 21,15%
Średnia 2 713 602 18,27% 20,08%



Oglądalność serialu na tle konkurencji

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 1 3 378 996 22,81% 16,04%
Polsat – Hotel 52 2 713 602 18,27% 20,08%
TVN 2 295 540 15,49% 15,74%
TVP 2 2 059 174 13,90% 18,36%


Profil widowni produkcji

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,24% 73
  Kobiety 64,76% 125
Wiek  4-9 2,03% 34
   10-15 5,05% 72
  16 - 19 3,30% 57
  20 - 24 5,20% 63
  25 - 29 7,69% 87
  30 - 34 8,71% 107
  35 - 39 8,91% 126
  40 - 44 6,82% 106
  45 - 49 9,47% 133
  50 - 54 11,73% 142
  55 - 59 10,22% 135
  60+ 20,87% 107
Wlk. miasta Wieś 38,74% 99
  < 50 tys. 24,16% 100
  50-100 tys. 8,40% 98
  100-200 tys. 9,18% 115
  > 200 tys. 19,52% 96
Zawód Top management 8,82% 114
  Pracownicy średniego szczebla 16,68% 115
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,38% 106
  Emeryci 29,44% 118
  Inni 23,69% 73
Wykształcenie Podstawowe 47,39% 103
  Średnie 32,38% 109
  Wyższe 13,14% 115
  Inne 7,08% 55




 

Dołącz do dyskusji: “Hotel 52”: mniej widzów, 21 mln zł z reklam

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kiedy Nina straci pracę?
0 0
odpowiedź
User
nick
jesli straci to nie za Hotel 52. Serial jest genialny!
0 0
odpowiedź
User
nick
jesli straci to nie za Hotel 52. Serial jest genialny!
0 0
odpowiedź