SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics

Brytyjski holding reklamowy WPP zainwestował w serwis społecznościowy Tunepics, stając się właścicielem 20 proc. jego udziałów.

Pozwalający na dzielenie się fotografiami opatrzonymi różnego rodzaju efektami kolorystycznymi i dźwiękowymi serwis Tunepics został zaprojektowany przez Justina Cooke, byłego szefa marketingu brytyjskiej sieci handlowej Topshop. Za realizację projektu odpowiadała jednak agencja reklamowa AKQA, której właścicielem jest WPP. W wyniku gotówkowo-barterowej umowy holding stał się tym samym właścicielem 19,9 proc. serwisu.

Tunepics zostało uruchomione w ubiegłym tygodniu. Serwis działa na podobnej zasadzie co Instagram, jednak w odróżnieniu od niego publikowane fotografie można wzbogacać o efekty kolorystyczne, filtry imitujące zjawiska pogodowe, a także schematy barw odzwierciedlające nastrój użytkownika. Całość dopełnia rozbudowana baza utworów muzycznych, które można załączać do wpisów.

W pierwszej kolejności udostępniono aplikację mobilną dla iOS. Twórcy pracują już nad wersją dla Androida.

  • Więcej informacji:
  • WPP

Dołącz do dyskusji: Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl