Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics
Brytyjski holding reklamowy WPP zainwestował w serwis społecznościowy Tunepics, stając się właścicielem 20 proc. jego udziałów.
Pozwalający na dzielenie się fotografiami opatrzonymi różnego rodzaju efektami kolorystycznymi i dźwiękowymi serwis Tunepics został zaprojektowany przez Justina Cooke, byłego szefa marketingu brytyjskiej sieci handlowej Topshop. Za realizację projektu odpowiadała jednak agencja reklamowa AKQA, której właścicielem jest WPP. W wyniku gotówkowo-barterowej umowy holding stał się tym samym właścicielem 19,9 proc. serwisu.
Tunepics zostało uruchomione w ubiegłym tygodniu. Serwis działa na podobnej zasadzie co Instagram, jednak w odróżnieniu od niego publikowane fotografie można wzbogacać o efekty kolorystyczne, filtry imitujące zjawiska pogodowe, a także schematy barw odzwierciedlające nastrój użytkownika. Całość dopełnia rozbudowana baza utworów muzycznych, które można załączać do wpisów.
W pierwszej kolejności udostępniono aplikację mobilną dla iOS. Twórcy pracują już nad wersją dla Androida.
Dołącz do dyskusji: Holding reklamowy WPP przejmuje 20 proc. serwisu Tunepics