Helios otwiera sale Dream ze skórzanymi, rozkładanymi fotelami i obrazem 4K
Sieć kin Helios, należąca do Agory, wprowadza nowy koncept Helios Dream z salami kinowymi ze skórzanymi fotelami z elektryczną regulacją siedzeń, obrazem w rozdzielczości 4K i dźwiękiem Dolby Atmos. Wspiera to przygotowana we własnym zakresie kampania na outdoorze, w internecie, prasie i radiu.
Sale Helios Dream zostały zaprojektowane tak, aby widzowie mogli oglądać filmy w kameralnej atmosferze. Na każdej z nich znalazło się 50 miejsc. Dzięki elektrycznie rozkładanym fotelom typu recliner, widz może sam zadecydować jak ustawić siedzenie. Ponadto w podłokietnikach każdego z nich zostały zamontowane uchwyty na popcorn oraz napój.
Sale Helios Dream zostały wyposażone w projektory firmy Christie, które są przystosowane do wyświetlania obrazu w rozdzielczości 4K.
Sale Dream na początek w kinie Helios w Forum Gdańsk
Uzupełnieniem powyższych rozwiązań w dziedzinie obrazu jest system dźwiękowy Dolby Atmos, który rozsyła kilkadziesiąt niezależnych ścieżek dźwiękowych do głośników rozmieszczonych dookoła sali kinowej oraz na jej suficie. Dodatkowe kanały dźwiękowe pozwalają umiejscawiać efekty audio w przestrzeni sali kinowej, tworząc trójwymiarową głębię dźwięku.
Pierwsze dwie sale według konceptu Helios Dream powstały w nowym, 9-salowym obiekcie sieci. Multipleks został otwarty w Forum Gdańsk, kompleksie handlowo-rozrywkowym w centrum miasta.
Nowy koncept Helios Dream promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Ströer), w internecie (media społecznościowe, sieć reklamowa Google, Gazeta.pl, Wp.pl, Onet.pl, Trójmiasto.pl, Visitgdansk.com), w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Co Jest Grane 24") oraz w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Gdańsk, Radio Eska, RMF Maxxx, Radio Wawa). Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu sieci kin Helios.
Agora niebawem ogłosi nową strategię
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 7,6 proc. do 278 mln zł oraz 9,7 mln zł zysku netto (wobec 6,1 mln zł straty rok wcześniej).
W czerwcu firma ma ogłosić długoterminową strategię rozwoju. Wiadomo, że wycofuje się z rynku telewizyjnego - w ub.r. sprzedała Discovery Polska stację Metro, natomiast od początku marca negocjuje z Kino Polska TV zbycie 41,14 proc. akcji Stopklatki.
Jednocześnie wchodzi na rynek gastronomiczny. Na początku marca br. Helios podpisał umowę inwestycyjną z dwoma menedżerami z tej branży. Wspólnie szykują sieć lokali gastronomicznych typu fast casual, pierwszy lokal ma zostać uruchomiony w drugiej połowie br. W ciągu czterech lat ma ich powstać 45, Helios przeznaczy na to 10 mln zł.
Ponadto Helios otwiera kolejne kina - pod koniec br. ma zostać uruchomione jego pierwsze kino w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Helios otwiera sale Dream ze skórzanymi, rozkładanymi fotelami i obrazem 4K