SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heineken Open'er Festival: Musisz tam być

W maju br. rozpoczęły się działania promocyjne Heineken Open'er Festival, który w lipcu odbędzie się w Trójmieście.

Pierwszy etap to całomiesięczna, eventowa kampania na bankomatach w 10 głównych miastach (pod hasłem: "Musisz tam być").

bankomat

W czerwcu ruszy kampania outdoorowa, która swoim zasięgiem obejmie 10 największych polskich miast.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Grey Worldwide a media zaplanował dom mediowy Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Heineken Open'er Festival: Musisz tam być

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl