HealthWay ma nowego dyrektora zarządzającego
Agencją HealthWay Integrated Healthcare Communications pokieruje Gabriela Abramczuk.
Nowa Dyrektor Zarządzająca to osoba z ponad 10-letnim
doświadczeniem w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowych
dla biznesu farmaceutycznego i medycznego. Gabriela Abramczuk
będzie odpowiedzialna za zmiany związane z rozwojem agencji.
Gabriela Abramczuk przeszła do HealthWay z sieciowej agencji PR
Feedback/Hill&Knowlton, gdzie na stanowisku Director Healthcare
zarządzała kluczowym działem obsługującym klientów z sektora
ochrony zdrowia. Wcześniej pracując przez 9 lat w Rowland
Communications odpowiadała za tworzenie oraz realizację
kompleksowych programów dla firm farmaceutycznych i medycznych.
Gabriela Abramczuk jest absolwentką Studium Farmakoekonomiki,
Marketingu i Prawa Farmaceutycznego SB PW oraz Podyplomowego
Studium Public Relations ISNS UW i PAN.
Nowa Dyrektor Zarządzająca zastąpi dotychczas kierującego agencją
Mariusza Cierniaka.
Agencja HealthWay istnieje od 2004 roku, obsługuje projekty dla firm z branży farmaceutycznej oraz producentów kosmetyków leczniczych.
Dołącz do dyskusji: HealthWay ma nowego dyrektora zarządzającego