SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce

Marka żelków Haribo rozpoczyna nową odsłonę kampanii telewizyjnej. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji do realizacji.

Reklama wykorzystuje charakterystyczną dla Haribo platformę Kids Voices, a idea kreatywna opiera się na tym, że Misie Haribo budzą dziecięcą radość tak bardzo, że nawet dorośli zaczynają mówić dziecięcymi głosami.

Spot jest jednocześnie mocno osadzony w polskich realiach i wykorzystuje motyw szachów. Reklamę ma wyróżniać niepowtarzalna, autentyczna scenografia polskiego turnieju szachowego, a autorami scenariusza są dzieci. Dialog między zawodnikami powstał w wyniku warsztatów z dziećmi, które podczas zabawy opisały swoimi słowami charakterystyczne cechy Misiów Haribo.

- Jesteśmy przekonani, że lokalny charakter kampanii pozwoli nam na zbudowanie jeszcze większej świadomości marki Haribo. Wierzymy też, że konsumenci uśmiechną się, widząc nasz spot i pokochają naszych aktorów. Mamy nadzieję, że ta pierwsza, całkowicie polska reklama odniesie duży sukces – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu Haribo Polska.

Nowa reklama będzie emitowana w największych stacjach telewizyjnych, docierając do szerokiego grona odbiorców marki. Spot zobaczyć będzie można także w kinach, na YouTube oraz w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny odpowiada Brainbox, a za realizację dom produkcyjny Filmokracja.

 

 

Dołącz do dyskusji: Haribo po raz pierwszy w historii pokazuje spot wyprodukowany w całości w Polsce

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jovita58
Obaj są swietni. Ale ten Pan, który zrobi"sok mniamm" rewelacyjny jest. Boki zrywać.
Świetna reklama.
7 4
odpowiedź