Gry wideo wpływają na naukę i oceny studentów
Studenci pierwszego roku studiów, których współlokatorzy posiadają konsolę do gier wideo, poświęcają na naukę średnio 40 minut mniej każdego dnia.
Jak informuje USAToday.com, powołując się na badanie Natonial Bureau of Economic Research, te 40 minut straconego czasu przekłada się na stopnie uzyskane na koniec pierwszego semestru, które są średnio o 0,241 punktu niższe na czterostopniowej skali.
Badanie zostało przeprowadzone na Berea College w Kentucky. Uczestniczyło w nim 210 studentów, którzy w specjalnych dzienniczkach zapisywali ile czasu przeznaczają na sen, naukę, uczęszczanie na zajęcia i inne aktywności.
Okazało się, że studenci, których współlokatorzy w pokoju akademickim posiadali konsolę do gier wideo, nie poświęcali dla takiej rozrywki ani zajęć, imprez czy też snu. Jedynie w przypadku nauki zanotowano znaczący spadek poświęcanego na nią czasu.
źródło: USAToday.com
Dołącz do dyskusji: Gry wideo wpływają na naukę i oceny studentów