Kroczący mężczyzna znika z logotypu Grupy Walk
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
Z logotypu Walk znika kroczący mężczyzna, kolor zmienia się na bardziej intensywny, a minimalistyczny znak jest wspierany przez bogaty system grafik i animacji.
Na górze nowy logotyp Walk, na dole poprzedni wersja
- Wprowadzone zmiany symbolizują odwagę, nowoczesność, klarowność oraz proste, ale jednocześnie kreatywne rozwiązania, które najczęściej okazują się tymi absolutnie najlepszymi. To właśnie te cechy charakteryzują naszą codzienną pracę i propozycje, które oferujemy zarówno nowym, jak i wieloletnim Klientom” - mówi Paweł Miklaszewski, partner Walk.
David Racchi zaprojektował system identyfikacji Grupy Walk
Nowy system identyfikacji Grupy zaprojektował australijski projektant David Racchi ze studia Walk with David, autor dotychczasowej identyfikacji Walk oraz dziesiątek projektów nagradzanych na festiwalach w Polsce i na świecie.
– Zależało mi, aby nowe logo nie było tylko delikatnym liftingiem, lecz wprowadzało radykalną zmianę. Od czasu ostatniego rebrandingu zmieniło się tak wiele w świecie komunikacji czy trendach zarówno graficznych, jak i społecznych. Szukałem prostego, mocnego i ponadczasowego symbolu oraz ciekawego systemu wspierającego komunikację firm z grupy Walk – dlatego powstał bogaty zestaw grafik i animacji pozwalających na tworzenie atrakcyjnych rozwiązań graficznych w dowolnych mediach, w szczególności w świecie cyfrowym – mówi David Racchi.
Niezależna grupa komunikacji Walk działa na rynku od 16 lat. W jej skład wchodzą 3 spółki: Walk Creative (agencja reklamowo-digitalowa), Walk PR (public relations w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej) oraz Walk Events (gencja eventowa).
Dołącz do dyskusji: Kroczący mężczyzna znika z logotypu Grupy Walk