SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia

Grupa Artemis wygrała przetarg Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, Państwowego Zakładu higieny na kampanię społeczną promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania mają być realizowane jeszcze w tym roku, a ich budżet wynosi ponad pół miliona zł.

Przetarg dotyczył przygotowania założeń i przeprowadzenia kampanii społecznej na temat szczepień ochronnych obowiązkowych i zalecanych z Programu Szczepień Ochronnych.

Oferty w nim złożyło 5 agencji. Dwie z nich odrzucono - były to oferty spółki Tarraya i Fabryki Marketingu, bo ich "treść była niezgodna z warunkami zamówienia".

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do współpracy została wybrana Grupa Artemis, która zajmie się też utrzymaniem działalności, modernizacją i promocją portalu Szczepienia.info (działającym pod adresem szczepienia.pzh.gov.pl), w tym modernizacją istniejących i wdrożeniem nowych funkcjonalność oraz publikowaniem nowych treści merytorycznych promujących szczepienia w mediach społecznościowych.

Budżet wynosi 597,95 tys. zł netto, a zaplanowane działania mają zostać zrealizowane jeszcze w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ta,juz lece
ciekawe jak oni, coorva, obliczja te budzety z drobnymi koncowkami./ Do tej akcji najlepszy bylby budzet..666.66.
0 0
odpowiedź
User
Modern Picer
Życzę szczęścia...
"nagle"...
0 0
odpowiedź