SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gorący lipiec w stacjach informacyjnych

Kryzys koalicyjny i tragiczny wypadek we Francji spowodowały, że wlipcu widownia stacji informacyjnych była rekordowa - dane TVN24,TVP3, Superstacji i TV Biznes.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, zarówno udziały TVP3, jak i TVN24 wzrosły wlipcu br. w porównaniu z analogicznym miesiącem zeszłego roku, atakże z czerwcem 2007 roku. Udziały TVP3 wyniosły 6,31 proc. (rokwcześniej 6,02 proc.), a TVN24 - 3,93 proc. (2,61 proc.).


Wszyscy4+

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVP3Czerwiec2007251 0320,70%4,69%

Lipiec2006296 1800,82%6,02%

Lipiec2007319 9120,89%6,31%
TVN24Czerwiec2007157 5200,44%2,95%

Lipiec2006128 2200,36%2,61%

Lipiec2007199 1950,55%3,93%


W grupie widzów w wieku 16 - 49 lat TVP3 w ujęciu rocznymzanotowała jednak spadek udziałów z 4,44 proc. w lipcu 2006 roku do4,33 proc w lipcu br. Natomiast udziały TVN 24 wzrosły z 1,99 proc.do 3,04 proc.




16 - 49

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVP3Czerwiec200774 8310,40%3,17%

Lipiec200696 6870,51%4,44%

Lipiec200796 2180,51%4,33%
TVN24Czerwiec200752 4470,28%2,22%

Lipiec200643 3390,23%1,99%

Lipiec200767 6240,36%3,04%


Wśród odbiorców telewizji satelitarnej i kablowej udziałyregionalnej Trójki spadły z 5,28 proc. w lipcu 2006 roku do 4,9proc. w analogicznym miesiącu bieżącego roku. Tym samym TVP3straciła pozycję lidera na rzecz TVN24, której udziały poszły dogóry. W lipcu 2006 roku kształtowały się na poziomie 4,69 proc., aw lipcu tego roku wynosiły już 7,24 proc.




Kabel/
satelita



StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
TVP3Czerwiec2007109 6650,58%3,70%

Lipiec2006144 3670,74%5,28%

Lipiec2007134 9080,71%4,90%
TVN24Czerwiec2007157 5200,83%5,32%

Lipiec2006128 2200,66%4,69%

Lipiec2007199 1951,05%7,24%


W poprzednim miesiącu br. w porównaniu z czerwcem tego rokuwzrosły także udziały Superstacji - z 0,17 proc. do 0,20 proc.Odwrotnie było z TV Biznes, która zanotowała spadek z 0,03 proc. do0,02 proc. Podobna sytuacja w przypadku tych dwóch kanałów miałamiejsce także w grupie wiekowej 16-49 lat (tutaj jednak udziałySuperstacji pozostały w miarę stałe) i wśród odbiorców kablowo -satelitarnych.


Wszyscy4+

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaCzerwiec20079 0030,03%0,17%

Lipiec200710 0180,03%0,20%
TV BiznesCzerwiec20071 4220,00%0,03%

Lipiec20071 2260,00%0,02%




16 - 49

StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaCzerwiec20072 9150,02%0,12%

Lipiec20072 6580,01%0,12%
TV BiznesCzerwiec20076100,00%0,03%

Lipiec20075910,00%0,03%




Kabel/
satelita



StacjaMiesiącRokAMRAMR %SHR %
SuperstacjaCzerwiec20079 0030,05%0,30%

Lipiec200710 0180,05%0,36%
TV BiznesCzerwiec20071 4220,01%0,05%

Lipiec20071 2260,01%0,04%

Dołącz do dyskusji: Gorący lipiec w stacjach informacyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl