SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gogglebox” ze wzrostem oglądalności z sezonu na sezon. Jesienią nowe odcinki

Wiosenne odcinki reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” oglądało średnio 567 tys. widzów. Oglądalność programu rośnie z sezonu na sezon. Nowe odcinki programu widzowie TTV zobaczą w jesiennej ramówce br.

Ósmy sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” na antenie TTV oglądać można było w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 marca do 21 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 567 tys. osób, co przełożyło się na 5,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 8,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 23 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 740 tys. osób.

Dla porównania, udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 2,24 proc., a w grupie 16-49 było to 3,03 proc. Oznacza to, że program miał zdecydowanie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

Wysoką popularnością cieszą się również powtórki programu, pokazywane w różne dni w różnych pasmach. W okresie od 5 marca do 21 maja br. śledziło je średnio 190 tys. widzów. Przełożyło się to na 3,27 proc. udziału w 4+ i 4,79 proc. w 16-49.

Najwięcej widzów miała powtórka „Gogglebox” pokazana 23 kwietnia o 23.00, którą oglądało 677 tys. osób.

Widownia programu rośnie z sezon na sezon. Pierwszy z nich oglądało średnio 117 tys. osób, drugi - 153 tys., trzeci - 217 tys., czwarty - 243 tys., piąty - 295 tys., szósty - 395 tys., siódmy - 431 tys., a ósmy - 567 tys.

Nowe odcinki programu widzowie TTV zobaczą w jesiennej ramówce tego roku.

Widzowie „Gogglebox. Przed telewizorem” śledzą reakcje bohaterów programu podczas oglądania przez nich wybranych audycji telewizyjnych.

W reality-show pojawiają się małżeństwa, rodzice z dziećmi, przyjaciele czy ludzie żyjącym w nieformalnych związkach. Każdy odcinek poświęcony jest telewizyjnym programom z poprzedniego tygodnia. Produkcją tego formatu w naszym kraju zajmuje się Well Well.

Dołącz do dyskusji: „Gogglebox” ze wzrostem oglądalności z sezonu na sezon. Jesienią nowe odcinki

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Najlepsza propozycja TTV!
odpowiedź
User
Ewcia
Myślałam ze Majdany pogrążo Goggleboxa a było odwrotnie. Gogglebox ma jeszcze lepszą oglądalność. Brawo TTV.
odpowiedź
User
pavv
Świetny program. Wreszcie widzimy co pospolici ludzie sądzą o programach TV.
PS. Majdany mogą co najwyżej pogrążyć samych siebie, a nie żaden program.
odpowiedź