SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Glossy media - kobieca sieć reklamy internetowej

W Agorze powstała sieć reklamy internetowej skierowana do kobiet. Dyrektorem zarządzającym Glossy Media została Katarzyna Rucińska.

- Siedem milionów kobiet korzysta z sieci, z czego półtora miliona to aktywne kobiety biznesu. Około połowa kobiet korzystających z sieci, robi w niej zakupy - powiedziała wczoraj Katarzyna Rucińska. - Wydatki reklamowe kierowane do magazynów stanowią piętnaście procent wszystkich wydatków. Naszym celem będzie przekonanie reklamodawców, aby swoje budżety przekierowali do internetu.

Glossy Media podaje, że jest pierwszą w kraju siecią reklamową skierowaną do kobiet. Chce dotrzeć z reklamą do sprofilowanych grup kobiet, w zależności od ich zainteresowań, trybu życia, poziomu dochodów czy wieku.

- W ofercie znajdą się reklama kontekstowa, targetowanie behawioralne. Nasza siła polegać będzie na nieinwazyjnych formach reklamy i nowych formach reklamowych - dodaje Katarzyna Rucińska.

Glossy Media pracuje nad portfolio, a rzeczywista sprzedaż rozpocznie się z początkiem przyszłego roku. Wraz z uruchomieniem sieci, przewidziano kampanię reklamową.

W ofercie Glossy Media znajdą się powierzchnie reklamowe tematycznych serwisów Agory m.in. eDziecko.pl, Groszki.pl, Lula.pl, Ugotuj.to, Gazeta.pl Zdrowie, oraz serwisów partnerskich. Pierwszym partnerem został serwis Fotka.pl (55 proc. użytkowników tego portalu stanowią kobiety).

W przeciągu dwóch lat Glossy Media chce mieć 70 proc. zasięg w grupie kobiet powyżej 15 roku życia.

Dołącz do dyskusji: Glossy media - kobieca sieć reklamy internetowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl