Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach
Gemius wygrał przetarg na realizowanie oficjalnego badania internetu w Czechach pod marką NetMonitor, opartego na jego panelu gemiusAudience. Firma obroniła w ten sposób zlecenie, którym zajmuje się od ponad 10 lat.
W ramach badania NetMonitor będą dostarcane statystyki m.in. o całkowitym zasięgu stron i aplikacji internetowych na wszystkich urządzeniach, o odwiedzalności w poszczególne dni (publikowane z dnia na dzień) oraz o odwiedzalności stron www z podziałem na dom i biuro.
Przetarg dotyczący tego zlecenia był dwuetapowy i trwał od września ub.r. Uczestniczyło w nim pięć podmiotów (w tym jedno konsorcjum trzech firm).
- Jestem przekonany, że o wyborze naszej firmy zdecydowała wysoka jakość produktu. Wystarczy nadmienić, że metodologia badania internetu, którą zaoferowaliśmy w Czechach, w kwietniu tego roku otrzymała dwie nominacje w konkursie IAB Europe na najlepszy projekt badawczy - podkreśla Piotr Ejdys, prezes Gemiusa. - Co więcej, dane pokazujące oglądalność stron www z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro, zostały już przez nas z sukcesem wdrożone w Belgii w ramach oficjalnego badania internetu oraz w Polsce. Tu też dostarczamy klientom dane dzienne publikowane z dnia na dzień - dodaje.
- Jesteśmy przekonani, że nowy etap badań z wieloma innowacjami przyniesie dalsze możliwości rozwoju rynku, a my zrobimy wszystko, aby nasz obecny sukces przełożył się na zyski klientów - zapowiada Michał Fejk, szef czeskiego oddziału Gemiusa.
Dołącz do dyskusji: Gemius dalej będzie realizował badanie internetu w Czechach