„Gazeta Wyborcza” z atlasem samochodowym Polski
We wtorek i środę, 23 i 24 kwietnia z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się atlas samochodowy Polski w skali 1:260 000.
We wtorek, 23 kwietnia z „Gazetą” dostępna będzie część pierwsza atlasu z mapami północnej Polski oraz Warszawy. Dzień później ukaże się druga część z Polską południową oraz Warszawą.
Cena „Gazety Wyborczej” i każdej części atlasu wyniesie 9,99 zł.
Wydanie „Gazety” z atlasem będzie promowane: w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), w dzienniku „Metro” oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” w lutym br. wyniosła 213 355 egz. (poznaj szczegóły).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z atlasem samochodowym Polski