Gadu Air: po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo
Pod hasłem "Po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo!"rozpoczęła się zasadnicza część kampanii reklamującej siećkomórkową Gadu Air. Akcja podkreśla, że w ramach usługi możnabezpłatnie korzystać w telefonie z tego komunikatora.
Kampania reklamowa uruchomionej właśnie sieci komórkowej GaduAir ruszyła na początku maja od części teaserowej, któraprzebiegała pod hasłem "Po co siedzieć w domu?". W startującymwłaśnie zasadniczym etapie akcji ten slogan nabrał charakterutwierdzącego i został uzupełniony o zdanie "Gadu-Gadu w komórce zadarmo!" oraz claim Gadu Air: "Wyjście na kartę". Kampania jestskierowana do młodych osób, dla których bezpłatne korzystanie wtelefonie z tego komunikatora może być argumentem do skorzystania znowej sieci.
Akcja jest prowadzona w radiu, prasie, internecie, punktachsprzedaży oraz na nośnikach outdoorowych i indoorowych. Kreację istrategię kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowałaagencja reklamowa San Markos, natomiast zakupem mediów zajął siędom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: Gadu Air: po co siedzieć w domu - Gadu-Gadu w komórce za darmo
*Wpisując numer osoby polecającej dostajesz +10% przy doładowaniach, jeżeli uważasz, że pomogłem dodaj numer 729145007