Filip Sieński-Pieczyński: z Partner of Promotion do Nieagencji
Do zespołu Nieagencji dołączył Filip Sieński-Pieczyński, poprzednio związany m.in. z Partner of Promotion i Club Galerią.
Sieński-Pieczyński dołączył do działu obsługi klienta, obejmując stanowisko digital marketing consultanta. Koordynuje działania dla marki Essilor, z którą Nieagencja współpracuje od ponad roku m.in. w obszarze kampanii mediowych i komunikacji w kanałach społecznościowych.
- Rok 2022 to już czwarty rok naszej działalności. Umacniamy swoją ofertę w obszarach, w których zyskaliśmy zaufanie naszych klientów (współpracując m.in. z Groupe SEB Polska, Essilor czy Synevo), przedłużając z nimi kontrakty na kolejny rok - podkreślają Bartosz Wilim i Marcin Żukowski, założyciele Nieagencji.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Poprzednio Filip Sieński-Pieczyński przez prawie rok pracował w agencji Partner of Promotion. Realizował projekty dla podmiotów z branży eventowej, komunikacyjnej, beauty oraz uczestniczył w kampaniach wspierających eksport produktów spożywczych na rynki zagraniczne po stronie agencji PR. Pracował przy zleceniach m.in. dla NIVEA, Urzędu Transportu Kolejowego i UPEMI oraz komunikacji polskiego pawilonu podczas Expo Dubai 2020.
Ponadto Sieński-Pieczyński przez trzy lata współtworzył komunikację social mediową warszawskiego Club Galeria.
Dołącz do dyskusji: Filip Sieński-Pieczyński: z Partner of Promotion do Nieagencji