Filip Lenart szefem działu nowych mediów w RMF FM
Filip Lenart z początkiem kwietnia obejmuje nowoutworzonestanowisko szefa działu nowych mediów w spółce RMF FM.
W strukturach Grupy podlegać będzie wiceprezesowi RMF FMTadeuszowi Sołtysowi.
Filip Lenart będzie odpowiadał za całość działań internetowychSpółki (strony internetowe Grupy RMF i projektMiastomuzyki.pl).
Lenart związany jest z branżą medialną od siedmiu lat. Pracował,lub realizował projekty dla: TVN, TVN24, Onet.pl, a od połowy 2004roku był szefem działu planowania mediów w grupie Brokera.
W dziale promocji Onet.pl zajmował się crosspromocją portalu zinnymi mediami, a także nadzorowaniem produkcji autopromocyjnejserwisów. Brał czynny udział przy tworzeniu strategii promocyjnychbrandu Onet.pl i jego produktów oraz zarządzaniem kampaniamiATL.
Dołącz do dyskusji: Filip Lenart szefem działu nowych mediów w RMF FM