SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fikcyjna kampania zwraca na problem bezdomności we Francji

Po tym jak kilka dni temu we Francji wprowadzono w związku z pandemią COVID-19 godzinę policyjną, w sieci pojawiła się seria grafik z hasłem "O 21:00 nie wszyscy wracają do domu". Mają zwrócić uwagę na problem bezdomności w tym kraju.

Po wprowadzeniu tzw. godziny policyjnej w domu zakazane jest przemieszczanie się w godzinach 21:00 - 6:00. To stało się pretekstem do zwrócenia uwagi na problem bezdomności.

Powstała seria grafik, na których przedstawiono zdjęcia osób śpiących w różnych częściach miasta, często gdzieś na ulicy, chodniku, przy latarni. Obok nich umieszczono hasło "O 21:00 nie wszyscy wracają do domu". W prawym dolnym rogu umieszczono również logo francuskiej Fundacji Abbé-Pierre, która podejmuje szereg działań, by walczyć z bezdomnością.

Okazało się jednak, że to nie Fundacja odpowiada za tę kampanię. Jej pomysłodawczynią jest studentka szkoły artystycznej Eden Bouaziz. „Po ogłoszeniu nowych ograniczeń i wprowadzeniu godziny policyjnej od razu przyszła mi do głowy myśl. Jeśli musisz być w domu przed 21:00, jak mają się odnieść do tego ci, którzy go zwyczajnie nie mają?” - napisała dziewczyna na Facebooku.

Dołącz do dyskusji: Fikcyjna kampania zwraca na problem bezdomności we Francji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
observer
meeega pomysł, super!
0 0
odpowiedź