Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm
Facebook zapowiedział wprowadzenie zmian w najważniejszych platformach służących reklamodawcom do prowadzenia kampanii w serwisie – Menedżerze reklam i Menedżerze firmy. Według obietnic obie platformy staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze w obsłudze i analizowaniu danych reklamowych.
Facebook zapowiedział aktualizację dwóch podstawowych narzędzi na reklamodawców – Menedżera reklam i Menedżera firmy. Jak wyjaśnia serwis wprowadzane zmiany mają umożliwić partnerom łatwiejsze tworzenie i analizowanie kampanii reklamowych.
Zgodnie z obietnicą Menedżer reklam stanie się bardziej przejrzysty dzięki uproszczonej nawigacji i prostszemu układowi. Nowy pasek zadań zapewni więcej miejsca do zarządzania reklamami oraz umożliwi łatwiejszy dostęp do narzędzi analitycznych.
Facebook planuje, że samo tworzenie kampanii reklamowej zostanie również wyraźnie uproszczone m.in. dzięki bardziej intuicyjnym narzędziom, funkcji kopiuj-wklej podczas tworzenia nowych reklam czy automatycznego dodawania nazw.
Z kolei Menedżer firmy ma być udoskonalony, aby umożliwić agencjom sprawniejsze zarządzanie kampaniami, m.in. dzięki ułatwieniu procesu dodawania nowych klientów, zarządzania historią realizowanych działań oraz organizacji pracy przy poszczególnych projektach.
W grudniu ub.r. Facebook miał globalnie 2,32 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. W całym ub.r. koncern zanotował wzrost wpływów o 37 proc. do 55,84 mld dolarów oraz zysku netto o 39 proc. do 22,11 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Facebook zapowiada zmiany w Menedżerach do obsługi reklam i firm