Facebook dzieli się wpływami z reklam z Zyngą
Zynga ma zawarte porozumienie z Facebookiem, dzięki któremu otrzymuje część przychodu z reklam umieszczanych przy grach firmy dostępnych na stronach społecznościowego portalu.
Zynga po raz pierwszy ujawniła fakt istnienia takiej umowy w dokumencie przedłożonym w amerykańskiej komisji papierów wartościowych i giełd (US Securities and Exchange Commission - SEC).
Firma, znana z takich gier społecznościowych na Facebooku jak FarmVille, CityVille czy Mafia Wars, nie podaje jednak jaki konkretnie odsetek z reklamowych wpływów otrzymuje od Facebooka.
Na początku lipca Zynga złożyła w SEC wniosek o dopuszczenie swoich akcji do obrotu giełdowego, dzięki czemu chce pozyskać co najmniej miliard dolarów (więcej na ten temat). Wówczas firma ujawniła także, że swoje wpływy prawie w całości opiera na sprzedaży wirtualnych dóbr - w zeszłym roku uzyskała z nich 575 milionów dolarów, podczas gdy z reklam tylko 22,8 miliona dolarów.
Dołącz do dyskusji: Facebook dzieli się wpływami z reklam z Zyngą