Experian Hitwise: Bing w górę, Google i Yahoo w dół
Google miało w październiku bieżącego roku 70,60 proc. udziału na amerykańskim rynku internetowych wyszukiwarek.
Oznacza to spadek o 0,48 pkt. proc. w porównaniu z wrześniem - wynika z danych firmy badawczej Experian Hitwise.
Na kolejnych miejscach w ubiegłym miesiącu znalazły się: Yahoo Search (16,14 proc. udziału w rynku), Bing.com (9,57 proc.) oraz Ask.com (2,62 proc.).
W porównaniu z wrześniem, spadek udziału w rynku oprócz Google odnotowała także wyszukiwarka Yahoo Search - o 0,24 pkt. proc. Tymczasem wzrost zanotowały Bing.com i Ask.com, odpowiednio o 0,61 i 0,06 pkt. proc.
Z kolei pozostałe 52 monitorowane przez Experian Hitwise wyszukiwarki miały w październiku tego roku łącznie tylko 1,10 proc. udziału na amerykańskim rynku.
Dołącz do dyskusji: Experian Hitwise: Bing w górę, Google i Yahoo w dół