SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ewa Stańczyk zastępcą dyrektora biura reklamy w Fashion Group

Ewa Stańczyk objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy Fashion Group - wydawcy „Fashion Magazine” i serwisu www.fashionpost.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnich 15 lat związana była z Marquard Media Polska.

Ewa StańczykEwa Stańczyk

Stańczyk tym samym będzie odpowiedzialna za sprzedaż zarówno w obrębie biznesu print jak i online oraz za projekty specjalne. Będzie raportować do Zbigniewa Kokota, dyrektorem biura reklamy w Fashion Group.

Przez ostatnich 15 lat Ewa Stańczyk pracowała w Marquard Media Polska, ostatnio na stanowisku Senior Key Account Manager, gdzie była odpowiedzialna za realizację celów sprzedażowych w obszarze tytułów prasowych, online oraz projekty 360.

Specjalizuje się w projektowaniu kampanii reklamowych dla branży luksusowych akcesoriów i dodatków oraz medycyny estetycznej. W działach sprzedaży wiodących wydawnictw Stańczyk pracuje łącznie już od 18 lat.

- Wzmacnianie działu reklamy Fashion Group to naturalna konsekwencja przyjętej przez nas strategii oferowania klientom możliwości dotarcia do wyselekcjonowanych grup docelowych za pośrednictwem platformy mediowej o tematyce lifestyle i beauty - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marzena Michela Singh, redaktor naczelna i właścicielka magazynu „Fashion Magazine”. - Pozyskiwanie doświadczonych osób z rynku to kolejny krok na drodze rozwoju wydawnictwa. W obecnej sytuacji na rynku mediów kluczowe jest holistyczne podejście, które umożliwi nam i naszym klientom nieszablonowe działanie i osiąganie ambitnych celów biznesowych. Wierzymy, że bogate doświadczenie zawodowe Ewy Stańczyk i jej wieloletnie relacje z klientami segmentu luksusowego pozwolą Fashion Group sukcesywnie umacniać swoją pozycję - dodaje nam Zbigniew Kokot, dyrektor biura reklamy.

Ostatnio do zespołu biura reklamy dołączyła także Natalia Stępień, która objęła stanowisko managera ds. sprzedaży i jest odpowiedzialna za realizację budżetów reklamowych serwisu www.fashionpost.pl. Jednocześnie wydawnictwo rozstało się z Anną Janicką, która w Fashion Group pełniła funkcję wydawcy. Jej obowiązki przejęła wspomniana już wyżej Marzena Michela Singh.

Dołącz do dyskusji: Ewa Stańczyk zastępcą dyrektora biura reklamy w Fashion Group

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
media
Gratulacje Ewka!!! 🤩🤩🤩
odpowiedź
User
xyz
idealna osoba! Trzymam kciuki Ewa!
odpowiedź
User
Teri
Marquard zaraz padnie. Wszyscy dobrzy ludzie zostali już wywaleni albo odeszli gdzieś indziej.............
odpowiedź