Ewa Budzynowska: z Agory do PMPG Polskie Media
Pracę jako dyrektor sprzedaży i rozwoju oferty digital w PMPG Polskie Media (wydawca „Do Rzeczy” i „Wprost”) zaczęła Ewa Budzynowska. Poprzednio pracowała w Agorze, a wcześniej m.in. w Bauer Media Group.
Ewa Budzynowska w PMPG Polskie Media odpowiada za przygotowanie strategii sprzedaży produktów cyfrowych, dywersyfikację źródeł przychodów, poszerzanie bazy klientów i optymalizację oferty handlowej. - Wydawnictwo przechodzi gruntowne zmiany dostosowując się do nowej, cyfrowej rzeczywistości. Lubię takie wyzwania. Lubię być uczestnikiem twórczego procesu i mieć wpływ na bieg zdarzeń. Jestem przekonana, że dzięki zdobytemu doświadczeniu będę mogła pomóc firmie w odniesieniu sukcesu - komentuje.
Poprzednio Budzynowska pracowała w Agorze jako szef sprzedaży bezpośredniej Grupy Gazeta.pl. Odpowiadała tam za strategię i analitykę sprzedaży oraz rozwój biznesu i relacje z kluczowymi klientami. Wcześniej pełniła funkcje kierownicze w biurze reklamy Bauer Media Group, zajmowała się tam m.in. partnerstwami oraz projektami specjalnymi w zespole klientów korporacyjnych.
PMPG Polskie Media na początku kwietnia zrezygnowało z dalszego wydawania drukowanej wersji tygodnika „Wprost”, a miesiąc później wprowadziła do sprzedaży jego cyfrową odsłonę.
Do firmy należą też portale Wprost.pl i DoRzeczy.pl. Według badania Gemius/PBI w marcu br. strony internetowe wydawnictwa zanotowały 10,49 mln użytkowników i 124,55 mln odsłon.
W połowie kwietnia pracę w PMPG Polskie Media jako dyrektor ds. rozwoju cyfrowego zaczęła Małgorzata Golińska.
W ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 1,5 proc. do 49,63 mln zł oraz wyniku netto z 2,91 mln zł zysku do 11,39 mln zł straty. Firma zaznacza, że bez odpisów aktualizujących miałaby 548 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Ewa Budzynowska: z Agory do PMPG Polskie Media