SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Euronews rusza z kampanią reklamową „Euronews, All Views”

Stacja telewizyjna Euronews rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Euronews, All Views”, która obejmuje sześć krajów.

Telewizja informacyjna Euronews rozpoczyna równolegle na sześciu rynkach (w Belgii, Francji, Niemczech, Holandii, Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich) wizerunkową kampanię pod hasłem „Euronews, All Views”.

W reklamach wykorzystano anagramy słów, które nawiązują do ważnych międzynarodowych wydarzeń, takich jak Brexit („Exist, Exist”), kryzys emigrantów („Predators Teardrops”), zmiany klimatu („Alert Later”), wojna („Skills Kills”), skandal w Kościele („Saint Stain”).

Cała kampania bazuje na przekonaniu i twierdzeniu, że ta sama historia w oczach różnych osób może mieć zupełnie inne znaczenie, i inny punkt widzenia. W ten sposób Euronews chce podkreślić prezentowaną różnorodność perspektyw i poglądów.

Michael Peters, CEO Euronews wyjaśnia, że stworzona we własnym zakresie kampania ma odzwierciedlać filozofię firmy, która jako nadawca chce promować bogactwo i różnorodność poglądów. Różnorodność ta przejawia się m.in. na prezentowaniu na antenie stacji stanowisk różnych ludzi, o różnych poglądach, a zapewnić ją ma to co jest fundamentem kanału, czyli zespół redakcyjny, który tworzą dziennikarze z 30 krajów świata.

Michael Peters podkreśla, że sercem DNA kanału Euronews jest jego wielokulturowość, dlatego kampania jest zbudowana wokół hasła „All views matter. Euronews, All Views”.

Prowadzona w dwóch językach kampania outdoorowa (angielskim i francuskim) będzie obejmować kluczowe miejsca na głównych rynkach Euronews. Są to: dworzec Gare du Midi i lotnisko w Brukseli (Belgia), dworzec kolejowy Paris Gare du Nord (Francja), lotnisko Berlin-Tegel (Niemcy), lotnisko Schiphol w Amsterdamie (Holandia), metro w Londynie (Wielka Brytania) i lotnisko w Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie).

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu Euronews.

Dołącz do dyskusji: Euronews rusza z kampanią reklamową „Euronews, All Views”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl