SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

eurobank w MyWallet od T-Mobile

Usługa MyWallet oferowana przez sieć komórkową T-Mobile została udostępniona klientom eurobanku.

eurobank jest piątym bankiem, którego kartę klienci mogą umieścić w MyWallet i korzystać z płatności zbliżeniowych telefonem. Dotychczas usługa była dostępna dla klientów Raiffeisen Polbank, mBank, Getin Bank i Noble Bank.

Obecni i nowi posiadacze kont w eurobanku mogą skorzystać ze specjalnej promocji dla korzystających z płatności zbliżeniowych telefonem z MyWallet - "mobilnie kupujesz - więcej zyskujesz". Klientom naliczana będzie premia w wysokości do 10% wartości transakcji zbliżeniowych (łącznie premia może wynieść 600 zł w ciągu 6 miesięcy). Każdy kto zamówi kartę do końca października br. i zrealizuje nią w ciągu 30 dni przynajmniej 3 transakcje zbliżeniowe, otrzyma dodatkowe 50 zł premii.

Aby korzystać z usługi MyWallet należy być abonentem sieci T-Mobile, posiadać telefon NFC, który został certyfikowany przez MasterCard, kartę SIM NFC, włączyć usługę MyWallet oraz zainstalować aplikację. Następnie należy złożyć zlecenie w banku na wydanie dedykowanej karty, która umożliwi dokonywanie płatności zbliżeniowych za pomocą telefonu. Do października 2014 r usługa dla klientów T-Mobile jest bezpłatna.

Dołącz do dyskusji: eurobank w MyWallet od T-Mobile

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oshi
Dobrze że powiększają ilość banków z którymi współpracują, całe to NFC to bardzo fajna sprawa.
odpowiedź
User
Khabar
Oshi przede wszystkim sama technologia jest przyjazna dla użytkownika, nie mieszkam w dużym mieście, ale praktycznie w każdym sklepie są już terminale paypass, czyli kompatybilne z NFC w naszych smartfonach, co do mywallet to korzystam prawie od początku, najfajniejsze było zdziwienie sprzedawców jak płaciłem smartfonem :) ani razu jak do tej pory nie miałem problemu z autoryzacją czy dokonaniem płatności.
odpowiedź