Ecco Holiday promuje się w największych miastach
Biuro podróży Ecco Holiday przeprowadza w maju kampanię reklamową promującą wizerunek firmy i jej ofertę. Promocja obejmuje outdoor, prasę, internet i sponsoring płyt muzycznych.
Większość działań w ramach kampanii reklamowej Ecco Holiday rozpoczyna się 1 maja. I tak w największych polskich miastach: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdyni, Gdańsku, Katowicach i Krakowie umieszczonych zostało przy współpracy z Tourespanią - hiszpańską organizacją narodową - 560 billboardów reklamujących firmę, które będą eksponowane do 15 maja. Dodatkowo do końca tego miesiąca w Gdyni Ecco Holiday promować będzie 20 citylightów. Reklamy firmy będą przez cały maj eksponowane także na 96 autobusach miejskich w następujących miastach: Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Katowice, Rybnik, Sosnowiec, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Kraków, Szczecin i Łódź.
Natomiast kampania prasowa obejmuje magazyny "Podróże" i "Voyage" oraz dodatki turystyczne w dziennikach. Ponadto od 5 maja do 31 października Ecco Holiday będzie promować w wyszukiwarce Google.pl, przez pozycjonowanie oraz umieszczanie linków, swoją oficjalną stronę internetową, na której zostanie przeprowadzony konkurs "Magia tego miejsca". Poza tym w portalu Onet.pl między 5 a 18 maja będzie wyświetlany banner konkursowy, z 5 maja zostanie wysłanych do użytkowników poczty tej witryny 200 tys. maili promocyjnych.
Najoryginalniejszym elementem tej kampanii reklamowej jest
sponsorowanie przez Ecco Holiday przy współpracy z Sony BMG płyt
Armina Van Buurena, w ramach którego na antenie Radia Planeta
emitowanych jest na przełomie kwietnia i maja 90 spotów
patronackich oraz 20 wskazań sponsorskich. Logo firmy zostało
również umieszczone na płytach tego artysty.
Dołącz do dyskusji: Ecco Holiday promuje się w największych miastach