SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

Miesięcznik "Dziecko" był w lipcu 2008 r. najchętniej kupowanympismem dla rodziców. Który tytuł stracił najwięcej?

Liderem segmentu pism dla rodziców został miesięcznik "Dziecko"(Wydawnictwo Agora), który osiągnął w lipcu 2008 średnią sprzedażogółem na poziomie 92 606 egz. (wzrost o 18 proc. w stosunku dolipca 2007 r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowało się "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer) z wynikiem 86 389 egz.(wzrost o 18 proc.), a na trzecim"Mamo, to ja" (Edipresse Polska) ze średnią 78 950 egz. (spadek o25 proc.).

lipiec

20082007
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziecko9260678224
Mam Dziecko8638973946
Mamo, to ja78950105516
Twoje dziecko6834466863
Rodzice5732540427
M jak mama5065145511

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży odnotował miesięcznik "Twoje Dziecko".

2008

lipiecczerwiec
ZKDPSprzedaż ogólem
Dziecko9260679454
Mam Dziecko8638979326
Mamo, to ja7895085171
Twoje dziecko6834454737
Rodzice5732571855
M jak mama5065140047

Dołącz do dyskusji: 'Dziecko' ostro w górę, traci 'Mamo, to ja'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl