„Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”
W sierpniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w sierpniu 2016 roku wyniosła 103 390 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zwiększyła się ona o 6,14 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 73 330 egz., po spadku o 1,99 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,73 proc. do 67 665 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 23 954 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 26,13 proc.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 165 030 | 103 390 | 103 390 | 164 100 | 97 409 | 97 409 | 6,14% |
Przepis na Ogród | 105 000 | 73 330 | 73 330 | 125 000 | 74 818 | 74 818 | -1,99% |
Mam Ogród | 125 000 | 67 665 | 67 665 | 140 600 | 85 358 | 85 358 | -20,73% |
Mój Ogródek | 84 850 | 42 409 | 42 409 | 97 520 | 44 798 | 44 798 | -5,33% |
Mój Piękny Ogród | 55 000 | 32 438 | 32 438 | 80 000 | 41 516 | 41 516 | -21,87% |
Magnolia | 58 000 | 23 954 | 23 954 | 72 000 | 32 431 | 32 429 | -26,13% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 641 | 2 557 | 8 000 | 2 942 | 2 857 | -10,50% |
W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 14,45 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 8,05 proc., odnotował „Mój Ogródek” (Działkowiec).
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | sierpień | lipiec | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Działkowiec | 165 030 | 103 390 | 103 390 | 163 780 | 97 930 | 97 930 | 5,58% |
Przepis na Ogród | 105 000 | 73 330 | 73 330 | 120 000 | 77 415 | 77 415 | -5,28% |
Mam Ogród | 125 000 | 67 665 | 67 665 | 138 500 | 68 090 | 68 090 | -0,62% |
Mój Ogródek | 84 850 | 42 409 | 42 409 | 84 850 | 39 251 | 39 251 | 8,05% |
Mój Piękny Ogród | 55 000 | 32 438 | 32 438 | 60 000 | 37 915 | 37 915 | -14,45% |
Magnolia | 58 000 | 23 954 | 23 954 | 60 000 | 26 950 | 26 948 | -11,11% |
Hasło Ogrodnicze | 8 000 | 2 641 | 2 557 | 8 000 | 2 614 | 2 530 | 1,07% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”