Dustee Jenkins nową PR manager Spotify
Dustee Jenkins objęła stanowisko PR managera serwisu streamingowego Spotify. Poprzednio pełniła taką funkcję w internetowym sklepie Target.
Na nowo objętym stanowisku Jemkins raportować będzie do Setha Farbmana - chief marketing officera Spotify. Zatrudnienie specjalistki ds. komunikacji związane jest z planami wejścia na nowojorską giełdę Spotify – w przyszłym roku serwis do streamingu muzyki chce ogłosić ofertę publiczną IPO, mimo że według nieoficjalnych informacji ten etap miał zostać pominięty.
Głównym zadaniem Dustee Jenkins będzie synchronizacja komunikacji serwisu, który działa w kilkudziesięciu krajach świata. Podlegać będą jej Angela Watts (z oddziału w Londynie) i Graham James (z nowojorskiego oddziału).
Poprzednio Jenkins kierowała komunikacją internetowego sklepu Target, z firmą rozstała się latem tego roku. Doświadczenie zdobywała również w agencji Hill+Knowlton, wcześniej w administracji prezydenta George’a W. Busha i biurze republikańskiego senatora Kaya Baileya Hutchiso.
Dołącz do dyskusji: Dustee Jenkins nową PR manager Spotify