Dorota Rakowska została szefową marketingu w Huawei CBG Polska. Jarosław Bukowski odpowiada za PR
Dorota Rakowska po odejściu z firmy Doroty N. Haller przejęła obowiązki marketing director w Huawei CBG Polska. W związku ze zmianami funkcję dyrektora ds. PR przejął Jarosław Bukowski.
Dorota Rakowska kieruje zespołem marketingu Huawei CBG Polska oraz odpowiada za komunikację i działania digitalowe wspierające wizerunek marki oraz rozpoznawalność produktów konsumenckich firmy w Polsce. Przejęła obowiązki Doroty N. Haller, która zakończyła pracę w firmie, obecnie stoi na czele marketingu marki smartfonów Honor.
Dorota Rakowska dołączyła do Huawei CBG Polska w funkcji head of PR w czerwcu 2022 roku, a od października 2022 r. była pełniącą obowiązki marketing director. Przed dołączeniem do Huawei CBG prowadziła wiele różnorodnych projektów związanych z marką i marketingiem, będąc m.in. szefową marketingu w Samsung Electronics czy zastępcą dyrektora komunikacji w Orange Polska. Dodatkowo pracowała jako menedżerka produktu oraz w zespołach sprzedaży.
Bukowski szefem PR w Huawei
Jarosław Bukowski zastąpił Dorotę Rakowską na stanowisku dyrektora ds. PR w Huawei CBG Polska. Z firmą związany od roku. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji, sprzedaży i marketingu produktowym. Doświadczenie zdobywał w LG Electronics dochodząc do roli senior product marketing managera. W agencji Havas PR jako consulting director pozyskiwał i opiekował się klientami z obszaru nowych technologii oraz sektora startupów. W ramach agencji oraz własnej praktyki biznesowej pracował dla klientów takich, jak TIER Mobility, OPPO, ERGO Technology, Telemedi.co, czy Booksy.
Dołącz do dyskusji: Dorota Rakowska została szefową marketingu w Huawei CBG Polska. Jarosław Bukowski odpowiada za PR