“Dobre Wnętrze” z okładką w technologii Augmented Reality
Czerwcowe wydanie miesięcznika “Dobre Wnętrze”(Murator) ukazało się 13 maja br. z okładką wykorzystującą technologię Augmented Reality. Numer wspiera kampania reklamowa.
Aby zobaczyć właściwości okładki, należy pobrać ze strony www.dobrewnetrze.pl/AR specjalną aplikację, zainstalować ją w swoim komputerze i włączyć kamerę internetową. Dzięki remu obejrzeć można multimedialną, trójwymiarową wizualizację dizajnerskich przedmiotów zatytułowaną przez redakcję “101 rzeczy i rozwiązań wnętrzarskich, o jakich marzą Polacy”. Z okładki czerwcowego „Dobrego Wnętrza” uruchamiają się również filmy. Znani architekci zapraszają w nich na interaktywny spacer po trzech domach.
Scenariusze filmów opracowała redakcja „Dobrego Wnętrza”, zrealizował je Dział Produkcji TV Muratora, a aplikację AR wykonała agencja interaktywna Adv.pl.
Czerwcowy numer magazynu liczy 178 stron, ukazał się w nakładzie wynoszącym 36 tys. egz. i w normalnej cenie 9,99 zł.
Kampania promocyjna wydania obejmuje: prasę („Angora”, „Sens”, magazyny Muratora), radio (Radio ZET, Radio Eska), telewizję (Domo.tv) oraz internet (Wirtualna Polska, serwisy Muratora, iplex.pl). W radiu kampania będzie trwała tydzień, w telewizji – miesiąc. „Dobre Wnętrze” z Augmented Reality będzie również promowane podczas wnętrzarskich targów Arena Design i Home Decor, które w maju br. odbędą się w Poznaniu.
Za działania promocyjne odpowiada dział marketingu Muratora, współpracujący z działem projektów internetowych wydawnictwa oraz firmami Avantgarde Productions i agencją interaktywną Adv.pl.
Dołącz do dyskusji: “Dobre Wnętrze” z okładką w technologii Augmented Reality