„Dobre wiadomości” w kampanii Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej rebranding marek Wawel. Submarki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki i czekolady promowane są w telewizji oraz na billboardach. Za działania odpowiadają Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words oraz METs.
Rebranding marek Wawel trwa od połowy września br. Firma wdraża nową strategię komunikacji, w ramach której wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanie dla poszczególnych subbrandów. W pierwszej odsłonie promowane były Mieszanka Krakowska oraz Fresh & Fruity.
Kampania telewizyjna submarek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki - opiera się na idei kreatywnej „Dobre wiadomości” i haśle „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”. Spot pokazuje, że drobne gesty jak zjedzenie słodyczy marki może każdemu poprawiać samopoczucie.
- Spot Malaga, Tiki Taki i Kasztanki nawiązuje do radia, osadzając w głównej roli prezenterkę radiową, która szerzy ideę dobrych wiadomości - komentuje Wojciech Kotala, CEO Schulz brand friendly.
Reżyserem spotu jest australijski reżyser Sebastien Guy. Kampania widoczna będzie w głównych stacjach telewizyjnych, obejmie także działania digital, public relations oraz reklamy prasowe.
Na outdoorze promowane są natomiast czekolady Wawel w pięciu smakach.
Za opracowanie strategii komunikacji, kreację kampanii, jej egzekucję oraz kampanię digital odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję spotów Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words, a za zakup mediów dom mediowy METs.
Dołącz do dyskusji: „Dobre wiadomości” w kampanii Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)
Marżę jeszcze o zjedzeniu kiedyś produkowanej jeszcze pod koniec lat 90, przez Wawel, czekolady Mocca (czyżby nie udało się zakupić receptury?) W tamtych czasach nawet mój synek, o zgrozo, najbardziej cenił sobie tą właśnie czekoladę. Była cienka, pięknie rozwałkowana, pachnąca, pyszna no i Mocca... Ciekawe czy ktoś z Państwa ją pamięta i czy moje zdanie podziela?