SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dobre Rady” liderem, „Claudia” straciła najwięcej

Większość miesięczników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. zanotowało spadki sprzedaży, największy z nich dotknął „Claudię”. Liderem w segmencie pozostaje magazyn „Dobre Rady”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) w styczniu 2010 roku wyniosła 489 508 egz. i była niższa niż rok wcześniej o 4,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 439 046 egz., czyli zanotowało wzrost o 0,06 proc.

Pozycję trzecią zajęła „Kobieta i Życie" (także Bauer) ze sprzedażą ogółem w styczniu br. na poziomie 422 033 egz. (spadek o 8,7 proc.).

Największy spadek sprzedaży ogółem w segmencie zanotowała „Claudia” (G+J Polska), która w pierwszym miesiącu br. rozchodziła się średnio w nakładzie 254 870 egz., czyli mniejszym o 17,3 proc. niż rok wcześniej.

Wzrost poza „Światem Kobiety” zanotowała także „Olivia”, której sprzedaż poszła w górę o 6 proc. do 254 764 egz.  

 styczeń
20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady489 508512 408
Świat Kobiety439 046436 308
Kobieta i Życie422 033462 393
Poradnik Domowy341 993408 621
Claudia254 870308 286
Olivia254 764240 347


Porównując dane ze stycznia br. do danych z do grudnia ub.r. spadki sprzedaży zanotowały wszystkie tytuły poza „Olivią”, której sprzedaż wzrosła. 

 styczeńgrudzień
20102009
ZKDPSprzedaż ogółem
Dobre Rady489 508531 416
Świat Kobiety439 046485 251
Kobieta i Życie422 033493 595
Poradnik Domowy341 993456 843
Claudia254 870272 981
Olivia254 764195 466


 

Dołącz do dyskusji: „Dobre Rady” liderem, „Claudia” straciła najwięcej

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Majka
Wcale się nie dziwię, że Claudia tak spada. Przecież to się nie da czytać... Kto zatwierdza do druku takie badziewie!!!! Chyba wszyscy w G+J stracili rozumy!
odpowiedź
User
Jann
Raczej poszli po rozum do głowy, kończąc definitywnie z gadżetami...
odpowiedź
User
Gar-Gamel
Brawoooo! Kolejny sukces "szyty na miare"! Kolejny relaunch, Niech żyje! Niech Żyje!
odpowiedź