Disney, Purina, Budweiser, Microsoft i Android z najczęściej udostępnianymi spotami (wideo)
W br. spot promujący parki Disneya zanotował 3,7 mln udostępnień, a klipy reklamujące marki Purina, The Ad Council i Budweiser - po 2,5-2,9 mln. W zestawieniu mało jest standardowych spotów telewizyjnych, a więcej dłuższych virali internetowych.
Spot parków Disneya pokazujący, jak w centrum handlowym osoby w przebraniu postaci z filmów tej wytwórni za szklaną ścianą naśladują ruchy przechodniów, od połowy lutego zanotował 3,76 mln udostępnień - wynika z danych firmy Unruly obejmujących wklejenia klipów z oficjalnych kanałów marek we wszystkich serwisach społecznościowych.
Na kolejnych pozycjach znalazły się spoty promujące karmę dla psów Purina (2,89 mln udostępnień), organizację The Ad Council (2,74 mln) i piwo Budweiser (2,51 mln). Ten drugi swój wynik zanotował w najkrótszym czasie, przez niecałe dwa miesiące.
W tej grupie tylko klip promujący Budweiser to standardowa reklama telewizyjna, pierwszy raz pokazana w czasie transmisji z Super Bowl. Drugim spotem z Super Bowl jest reklama promująca Supercell.
Większość materiałów z zestawienia to dłuższe klipy, pokazujące m.in. ciekawe zachowania zwierząt (spoty marek Purina, Kleenex i Android) oraz sławnych ludzi (spot Microsoftu z Robertem Downeyem Jr. i Red Nose Day z zespołem Coldplay). W rankingu znalazł się też zwiastun nowego sezonu serialu „Orange is the New Black” i klip prezentujący wersję Iron Man smartfona Samsung Galaxy S6 Edge.
1. Disney Parks: Disney Characters Surprise Shoppers
Liczba udostępnień: 3 757 909
Data publikacji: 17 lutego br.
2. Purina: This Man Found His Soulmate In A Puppy And It's Adorable"
Liczba udostępnień: 2 887 879
Data publikacji: 29 maja br.
3. The Ad Council: Love Has No Labels
Liczba udostępnień: 2 741 138
Data publikacji: 3 marca br.
4. Budweiser: Lost Dog
Liczba udostępnień: 2 511 546
Data publikacji: 28 stycznia br.
5. Fanpage.it: Slap Her
Liczba udostępnień: 2 363 612
Data publikacji: 4 stycznia br.
1 2
Dołącz do dyskusji: Disney, Purina, Budweiser, Microsoft i Android z najczęściej udostępnianymi spotami (wideo)