SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu Polska ze wzrostem przychodów

Grupa Dentsu Polska osiągnęła w I półroczu br. wzrost przychodów na poziomie 7 proc. w porównaniu do pierwszej połowy 2023 roku. Marża operacyjna już drugi kwartał z rzędu okazała się lepsza od oczekiwanej. Na poziomie klastra CEE (Europy Środkowej i Wschodniej) wzrost przychodów osiągnął poziom 2 proc.

Siedziba Dentsu Polska, fot. materiały prasowe Siedziba Dentsu Polska, fot. materiały prasowe

- Pierwsze półrocze br. było dla dentsu Polska niezwykle intensywne, nie tylko pod względem toczących się przetargów, ale również w wyniku działań dla firm, które w ostatnich miesiącach dołączyły do grona naszych klientów m.in. Recordati czy Zdrovit - komentuje Maciej Müldner, CFO dentsu Polska & CEE.  

- Zmiany, które objęły grupę, wprowadzenie nowej struktury i powołanie nowych obszarów nazwanych Praktykami - Kreatywną i Mediową - zaczynają przynosić pierwsze efekty, zwiększając nie tylko efektywność, ale tworząc pole do realizacji innowacyjnych usług i produktów dla klientów. Wdrożenie nowej globalnej strategii dentsu go-to-market “Innovating to Impact” i utworzenie jednego z centrum R&D w Warszawie “dentsu LAB” potęguje ten efekt i pozwala nam optymistycznie patrzeć na kolejne miesiące i oczekiwać równie dobrych wyników – dodaje Maciej Müldner.

Grupa dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 0,2 proc. rok do roku. Koncern podkreśla, że strategia “One dentsu” przyczynia się do większej efektywności w zakresie wygrywanych przetargów zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym, ponieważ dentsu działa jako globalna sieć z ofertą dla klientów, która jest umiejscowiona na styku marketingu, technologii i doradztwa, co wspiera dostarczanie zintegrowanych rozwiązań na rzecz wzrostu oraz sprzyja współpracy w całej Grupie.

Jednocześnie region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) odnotował wzrost organicznych przychodów o 0,3 proc. w porównaniu z pierwszą połową 2023 roku i 9,9 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2023 roku. Było to głównie napędzane lepszym niż oczekiwano wynikiem obszaru mediowego, szczególnie w Europie Południowej i Wschodniej, w tym dzięki wygranym klientom lokalnym.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Polska ze wzrostem przychodów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl