Debaty i pomysły w zmienionym serwisie mBanku
Serwis informacyjny mBanku ruszył w zmodyfikowanej wersji. Na stronie zmieniono szatę graficzną i podział treści, pojawiły się też nowe funkcjonalności.
Nowa odsłona serwisu informacyjnego mBanku jest podzielona na trzy zasadnicze części. W sekcji produktowej prezentowane są wszystkie oferty i usługi banku, w kolejnej sekcji znajdują się odpowiedzi na najważniejsze i najczęściej zadawane pytania, regulaminy, tabela oprocentowania oraz taryfa prowizji i opłat, a jako osobny dział funkcjonuje platforma do komunikacji ze społecznością banku, w ramach której dostępne są firmowy blog i wideoblog oraz forum.
Jednocześnie na stronie pojawiły się nowe sekcje: „Debaty”, gdzie klienci mogą wyrażać swoje opinie na temat zaproponowany przez bank, „Społeczność”, w której prezentowane są profile osób zarejestrowanych jako klienci banku, oraz „Pomysły”, gdzie klienci mogą zamieszczać własne rozwiązania i sposoby na usprawnienie pracy banku. W serwisie udostępniono też wyszukiwarkę kontekstową, która podpowiada klientowi tematy mogące go zainteresować w trakcie wyszukiwania, oraz rozbudowaną stopkę, która pomaga sprofilować produkty pod swoje potrzeby.
- Od ostatniego wydania naszego portalu minęły blisko cztery lata, a przez ten czas lista proponowanych przez bank produktów została poszerzona o kilkadziesiąt pozycji. Naszym głównym celem było więc pokazanie jak najszerszego spektrum oferty, tak aby klienci mieli w zasięgu jednego kliknięcia dostęp do najważniejszych dla nich opcji - uzasadnia Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za projekt nowego serwisu mBanku.
Strona - działająca pod niezmienionym adresem mbank.pl - ma też nową szatę graficzną, opartą na kolorach białym i czerwonym, co nawiązuje do pierwszej wersji witryny z 2000 roku. W serwisie są duże powierzchnie graficzne, wyeksponowane tytuły oraz czcionki dobrze prezentujące się na tabletach i laptopach.
Nową stronę mBanku przygotowała i wdrożyła agencja Intercon.
Dołącz do dyskusji: Debaty i pomysły w zmienionym serwisie mBanku