SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA

Agencja AKQA wygrała przetarg na obsługę brytyjskiego cyfrowego budżetu reklamowego firmy Panasonic.

W przetargu na budżet japońskiego producenta AKQA pokonała trzy nie wymienione z nazwy agencje. Wcześniej z firmą współpracowała w tym zakresie agencja Inbox Digital, należąca do Digital Marketing Group.

AKQA będzie odpowiedzialna za strategiczny i kreatywny rozwój cyfrowych kampanii promujących w Wielkiej Brytanii elektroniczne marki Panasonica, m.in. aparatów cyfrowych Lumix i płaskich telewizorów Viera.

"Panasonic to wielka globalna marka. To naprawdę ekscytujące zwycięstwo dla nas i z niecierpliwością czekam na opracowywanie światowej klasy kampanii, które ustanowią nowy standard w marketingu elektroniki konsumenckiej" - stwierdził Guy Wieynk, europejski dyrektor zarządzający w AKQA.

W listopadzie ubiegłego roku Panasonic ogłosił również nie rozstrzygnięty do tej pory przetarg na swój warty 60 milionów funtów europejski budżet reklamowy, po tym jak zrezygnowała z niego agencja Amsterdam Worldwide.

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Panasonica dla AKQA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl