SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA

Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę - wartego 1,5 miliona funtów - ogólnoeuropejskiego cyfrowego budżetu należącej do Fiata marki samochodów Alfa Romeo.

W finałowym etapie przetargu mająca swoją siedzibę w USA R/GA pokonała agencję Work Club. wcześniej wyeliminowane zostały AKQA, MRM oraz FullSix, która do tej pory była odpowiedzialna za obsługę tego budżetu.

Przetarg został przeprowadzony w głównej siedzibie Fiata w Turynie w ostatnim kwartale minionego roku.

W 2010 roku Alfa Romeo będzie obchodzić setną rocznicę swojego istnienia, której ma towarzyszyć wielka kampania marketingowa wokół takich modeli jak najnowsza wersja 8C supercar. R/GA ma się skupić na działaniach prowadzących do tej kampanii. Prawdopodobnie będzie ona też odpowiedzialna za wprowadzenie modeli Alfa Romeo na amerykański rynek po zakupie przez Fiata 35 procent udziałów w firmie Chrysler.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl