Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA
Agencja interaktywna R/GA będzie odpowiedzialna za obsługę - wartego 1,5 miliona funtów - ogólnoeuropejskiego cyfrowego budżetu należącej do Fiata marki samochodów Alfa Romeo.
W finałowym etapie przetargu mająca swoją siedzibę w USA R/GA pokonała agencję Work Club. wcześniej wyeliminowane zostały AKQA, MRM oraz FullSix, która do tej pory była odpowiedzialna za obsługę tego budżetu.
Przetarg został przeprowadzony w głównej siedzibie Fiata w Turynie w ostatnim kwartale minionego roku.
W 2010 roku Alfa Romeo będzie obchodzić setną rocznicę swojego istnienia, której ma towarzyszyć wielka kampania marketingowa wokół takich modeli jak najnowsza wersja 8C supercar. R/GA ma się skupić na działaniach prowadzących do tej kampanii. Prawdopodobnie będzie ona też odpowiedzialna za wprowadzenie modeli Alfa Romeo na amerykański rynek po zakupie przez Fiata 35 procent udziałów w firmie Chrysler.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Cyfrowy budżet Alfy Romeo dla R/GA