„Codzienna pielęgnacja jelit” w nowej kampanii Colon C
Ruszyła kampania suplementu diety Colon C, należącego do Orkla Care. Za przygotowanie platformy komunikacyjnej pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit” odpowiada agencja Communication Unlimited.
Kampania oparta na motywach związanych z przyrodą, zwraca uwagę na naturalną recepturę oraz łagodne działanie suplementu.
- Po zakupie marki Colon pod koniec 2016 roku, intensywnie pracowaliśmy nad nową i bardziej atrakcyjną odsłoną tej marki. Teraz nadeszła pora aby konsument poznał Colon od nowa - mówi Joanna Baś-Marjańska, country marketing manager Orkla Care.
Kampanii towarzyszy promocja dla konsumentów pod hasłem „Lekkość lub zwrot pieniędzy”. Działania obejmują spot telewizyjny, digital oraz materiały POS.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited.
Dołącz do dyskusji: „Codzienna pielęgnacja jelit” w nowej kampanii Colon C