Citi Handlowy rozwija mobilną bankowość
Citi Handlowy wprowadził nowe funkcje do swojego serwisu mobilnej bankowości Citi Mobile.
Wśród udoskonaleń jest możliwość zrywania lokat bez konieczności łączenia się z CitiPhone, spersonalizowane powitanie oraz sekcja aktualności w formie mikrobloga.
W kolejnych miesiącach bank zamierza uzupełnić obecną wersję Citi Mobile o wariant aplikacyjny. Citi Handlowy chce aby do końca roku z Citi Mobile korzystało co najmniej 30 tys. klientów (obecnie ok. 12 tys.).
Od początku września klientów logujących się do bankowości mobilnej Citi Handlowy wita spersonalizowany komunikat. Na ekranie pojawia się imię i nazwisko użytkownika wraz z informacją o dacie i godzinie ostatniego logowania. Komunikat jest podobny do tych, które internauci znają z portali społecznościowych.
Dodatkowo, platformę mobilnej bankowości wzbogacono o sekcję "aktualności", która została przygotowana w formie mikrobloga. Klienci mogą tutaj znaleźć najnowsze informacje na temat mobilnej bankowości, a także najważniejsze informacje dotyczące oferty i usług Citi Handlowy.
Bank rozszerzył także zakres funkcjonalny systemu. Użytkownicy Citi Mobile mogą teraz korzystając z "zarządzania lokatami" szybko i wygodnie zerwać lokatę terminową przez telefon komórkowy, bez konieczności łączenia się z CitiPhone - wystarczy zalogowanie się do Citi Mobile.
Dołącz do dyskusji: Citi Handlowy rozwija mobilną bankowość