SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour uruchamia w swoich sklepach strefę Outlet

Sieć marketów Carrefour Polska uruchomiła w swoich sklepach nowy koncept – strefę Outlet, w której oferuje klientom kilkaset produktów w kategoriach non-food z rabatami do 70 proc. Koncept obecnie testowany jest w wybranych hipermarketach w Warszawie, Gdańsku i Krakowie.

W specjalnie oznaczonych strefach na terenie hal sprzedażowych swoich sklepów, Carrefour przygotował szeroką ofertę kilkuset produktów niespożywczych, które klienci mogą nabyć w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, z rabatami sięgającymi nawet do 70 proc.

Produkty w grupowane są według cen, które rozpoczynają się już od 1 zł. Sieć oferuje szeroką gamę produktów przemysłowych w wielu kategoriach, w tym m.in. artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, dla domu, zabawki, RTV/AGD.

Strefy Outlet testowane są obecnie w trzech hipermarketach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku. Firma nie podaje, jak długo potrwają testy i kiedy takie strefy pojawią się w kolejnych placówkach.

Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dołącz do dyskusji: Carrefour uruchamia w swoich sklepach strefę Outlet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl