SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour otwiera „sklep” ze słodyczami z całego świata. „Odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z”

Firma Carrefour Polska otworzyła w hipermarkecie w centrum Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do tej pory nie można było kupić stacjonarnie w Polsce.

Według analiz Euromonitora, w 2022 roku wartość światowego rynku słodyczy została określona na 113,6 mld dol., a eksperci przewidują, że na przestrzeni lat 2022-2028 urośnie jeszcze o ponad 50 proc. Co więcej, Polska jest jednym z największych rynków czekolady w Europie Środowo-Wschodniej, a słodycze i produkty żywnościowe z odległych krajów szybko zyskują na popularności w naszym kraju.

Popularne słodycze w ofercie C4NDYLAND 

W strefie store-in-store C4NDYLAND klienci znajdą tam m.in. produkty z Azji czy USA, takie jak choćby duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki czy produkty marki Samyang ze znanymi Buldakami na czele. Z kolei w strefie w strefie „challenge” znajdą się produkty bardzo ostre czy słone lub kwaśne, a w strefie #CrazyFood znajdziemy odniesienia do modnych ostatnio w mediach społecznościowych jedzeniowych „challengy”.

- Carrefour posiada w swojej ofercie ponad 50 tys. różnych produktów i prawdopodobnie jest to najszerszy asortyment oferowanych w Polsce w sklepach stacjonarnych. Staramy się jednak nie tylko odpowiadać nim na oczekiwania klientów, ale również wyprzedzać ich potrzeby. Dlatego nieustająco pracujemy nad nowymi konceptami i rozwiązaniami handlowymi, które sprawiają, że wybór w sklepach Carrefour jest jeszcze bardziej atrakcyjny - mówi Sylwester Mroczek, menedżer rozwoju działu formatów i konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

- Strefa C4NDYLAND zlokalizowana w centrum handlowym Westfield Arkadia to rozwinięcie naszego konceptu Kuchni Świata, w którym oferujemy już łącznie ponad 3000 produktów z kilkunastu krajów na świecie i który dostępny jest w naszej ofercie na stałe. To wprost odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z i młodszych, którzy wyznaczają trendy, szukając zagranicznych słodyczy i przekąsek dostępnych od ręki tu i teraz. Chcemy być liderem tego typu asortymentu w Polsce, a to co nas wyróżnia to wybór, dostępność i przystępne ceny - dodaje Sylwester Mroczek.

Po debiutanckiej strefie w Westfield Arkadia już w najbliższych tygodniach strefy C4NDYLAND pojawią się w sklepach Carrefoura w kolejnych miastach w całej Polsce.

Spółka Carrefour Polska w 2022 r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 9,82 mld zł i zanotowała zysk netto na poziomie 276,6 mln zł. Firma posiada ponad 900 sklepów w formacie hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych oraz sklep internetowy.

Dołącz do dyskusji: Carrefour otwiera „sklep” ze słodyczami z całego świata. „Odpowiedź na potrzeby klientów z pokolenia Y, Z”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zac
nie chodzę do carrefoura od kiedy jego polski oddział zdecydował się zaangażować w politykę
7 13
odpowiedź
User
Krejfrut
Chyba najdroższy market sieciowy w Polsce.
6 8
odpowiedź
User
Bosacka roulez
„duży wybór popcornów, nowe smaki popularnych napojów gazowanych, znane na tiktoku duże strzelające żelki”. A przy kasie skierowanie do diabetologa…

8 6
odpowiedź