Blogi wyznacznikiem popularności filmów
'Brzęczenie' na blogach pozwala zorientować się które filmy będą hitami przyszłego sezonu filmowego.
Badanie przeprowadzone w dniach od 1 stycznia do 22 kwietnia tego roku przez Nielsen BuzzMetrics miało na celu sprawdzenie o jakich filmach najchętniej piszą blogerzy wywołując tym samym dyskusje w swoich internetowych dziennikach. Z rezultatów wynika, że kolejna część „Szklanej Pułapki” z Brucem Willisem w roli głównej, której światowa premiera zapowiadana jest na 27 czerwca jest faworytem badania blogowego „brzęczenia”. Drugie miejsce zajmuje „Spider-Man 3”, który ma o połowę słabszy wynik. Kolejne miejsca zajmują takie filmy jak: „Transformers”, „Shrek 3” oraz „Piraci z Karaibów: Na końcu świata”.
Przedstawiciele firmy Nielsen BuzzMetrics, która jest częścią Nielsen Co. twierdzą, że aby uzyskać wysoki wynik w ich rankingu film nie może być wyłącznie sequelem znanego tytułu. Nie wystarczą nawet bardzo znane nazwiska aktorów czy reżysera. Najważniejszą rzeczą dla internautów jest dobry trailer, który spowoduje, że o filmie, jeszcze przed premierą, będą chcieli rozmawiać.
Dołącz do dyskusji: Blogi wyznacznikiem popularności filmów