BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona
Uruchomiony we wrześniu br. serwis BIQdata.pl (należący do Agory), z dostępnymi odpłatnie infografikami, w październiku odwiedziło 26,8 tys. internautów. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak BIQdata.pl został przyjęty przez użytkowników i rynek - zapewnia Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy i zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”.
Działający od drugiej połowy września serwis BIQdata.pl - prowadzony przez Vadima Makarenkę, wieloletniego dziennikarza gospodarczego „Gazety Wyborczej” - zawiera artykuły oparte na rozbudowanych wykresach i infografikach (przeczytaj o nim więcej).
Treści z serwisu dostępne są w ramach płatnego systemu uruchomionego przez „Gazetę Wyborczą” w lutym br. Przypomnijmy, że tę ofertę do końca września wykupiło 21,2 tys. użytkowników, a do końca br. ma ich być 40 tys. (więcej na ten temat).
W październiku BIQdata.pl odwiedziło 26,8 tys. internautów (real users), którzy wykonali na stronie 75,8 tys. odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez 2:52 minuty - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy i zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl deklaruje, że wydawca jest zadowolony z początkowych wyników BIQdata.pl. - Jest to pierwsza marka „Gazety Wyborczej” w wersji cyfrowej, a zarazem serwis oferujący nową jakość prezentacji danych. Od początku byliśmy przekonani, że BIQdata.pl może być kolejnym powodem do sięgnięcia po ofertę cyfrową „GW” - tłumaczy. -Cieszymy się, że rośnie grono czytelników serwisu, a zarazem grupa osób płacących za cyfrowe treści „Gazety Wyborczej”. A jednocześnie cały czas staramy się pokazywać wszystkim internautom, jak ciekawe treści publikuje BIQdata.pl - niektóre artykuły z serwisu udostępniamy szeroko, dla wszystkich czytelników w sieci - dodaje.
Na BIQdata.pl ukazuje się zazwyczaj jeden artykuł dziennie. Odnośnik do serwisu umieszczono w menu głównym Wyborcza.biz, jest on też promowany na innych stronach internetowych Agory i w e-mailingach. Patronami witryny są Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej oraz Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii.
Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami internetowymi „Gazety Wyborczej” są Wyborcza.pl i Wyborcza.biz. W październiku br. pierwszy miał 2,82 mln użytkowników i 36,8 mln odsłon, a drugi - 1,57 mln użytkowników i 17,9 mln odsłon (według Megapanelu PBI - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: BIQdata.pl wystartował z 27 tys. czytelników, Agora zadowolona