„Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)
Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów.
Kampania reklamowa produktów Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Kreacja przekazów opiera się na motywie komiksowym ilustrującym hasło „Bierz w ciemno”. Działania skierowane do właścicieli sklepów – i zachęcające ich do zamawiania produktów Aro w hurtowniach Makro Cash & Carry – obejmują od 4 maja materiały POS, SMS-y oraz reklamy w prasie branżowej (m.in. w „Poradniku Handlowca” i „Wiadomościach Handlowych”).
Natomiast odsłona skierowana do klientów końcowych jest prowadzona od 10 maja w telewizji (15-sekundowt spot TVP, TVN, Polsacie i kanałach skierowanych do kobiet, np. TVN Style). Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Albedo Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom wraz z działem planowania mediów Metro Group.
Dołącz do dyskusji: „Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)