SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)

Pod hasłem „Bierz w ciemno” rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Aro. Osobne odsłony akcji promują je wśród sprzedawców detalicznych i klientów.

Kampania reklamowa produktów Aro podkreśla, że są one najtańsze na rynku, dlatego można je „brać w ciemno”, bez wcześniejszego porównywania cen. Kreacja przekazów opiera się na motywie komiksowym ilustrującym hasło „Bierz w ciemno”. Działania skierowane do właścicieli sklepów – i zachęcające ich do zamawiania produktów Aro w hurtowniach Makro Cash & Carry – obejmują od 4 maja materiały POS, SMS-y oraz reklamy w prasie branżowej (m.in. w „Poradniku Handlowca” i „Wiadomościach Handlowych”).

Natomiast odsłona skierowana do klientów końcowych jest prowadzona od 10 maja w telewizji (15-sekundowt spot TVP, TVN, Polsacie i kanałach skierowanych do kobiet, np. TVN Style). Kreację reklam telewizyjnych przygotowała agencja Albedo Marketing, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom wraz z działem planowania mediów Metro Group.

Dołącz do dyskusji: „Bierz w ciemno” w kampanii Aro (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl