W nowym sklepie Biedronka kasy samoobsługowe, wi-fi dla klientów i kącik kawowy
W Warszawie uruchomiono sklep Biedronka w nowym, ekologicznym formacie. W placówce działają kasy samoobsługowe, darmowe wi-fi dla klientów, kącik „Kawa i Ciacho” i ekrany LCD. - Mamy nadzieję, że nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki - komentuje Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.
Sklep uruchomiony na warszawskiej Białołęce ma prawie 700 metrów kwadratowych powierzchni. Przestrzeń podzielono na wyróżnione kolorystycznie sekcje, nie wyodrębniono natomiast oddzielnej strefy z artykułami przemysłowymi.
Zaraz przy wejściu jest usytuowana zupełnie nowa strefa - kącik kawowy „Kawa i Ciacho” z osobną kasą samoobsługową oraz dużym wyborem przekąsek. - Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim - tłumaczy Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.
W sekcji z warzywami i owocami wydzielono strefę BIO z wyciskarką do soków. Pojawiła się też odrębna wyspa z pozostałymi produktami BIO i wege - od mąki po topinambur czy quinoę.
Z kolei w strefie z wędlinami, mięsem i serami zainstalowano osobną ladę, dzięki czemu te produkty można kupować w wybranej gramaturze. W sklepie jest dostępna oferta obiadowa: kurczak z rożna i pieczona wieprzowina.
Jeronimo Martins podkreśla, że w placówce są szersze alejki i zupełnie nowy system regałów i półek.
Kasy samoobsługowe i ekrany LCD
W sklepie informacje o cenach i promocjach nie są prezentowane na kartkach i plakatach, tylko na ekranach LCD. Ponadto działają darmowe wi-fi dla klientów i system wykrywania kolejek przy kasach.
- Dzięki zaawansowanym technologiom, w które wyposażyliśmy Biedronkę przy ul. Modlińskiej 347, mogę ją bez wahania nazwać sklepem z najnowocześniejszą komunikacją z klientem w Polsce. Jednocześnie nie zapominamy o tym, że podstawą naszego modelu biznesowego jest efektywność. Te rozwiązania pomogą jednocześnie naszym pracownikom lepiej zarządzać sklepem i oszczędzać czas klientów i swój - podkreśla Paweł Stolecki.
W placówce oprócz czterech tradycyjnych kas zainstalowano sześć stanowisk z kasami samoobsługowymi (plus jedna przy kąciku kawowym), a także cztery czytniki cen rozmieszczone w różnych punktach sklepu.
Panele fotowoltaiczne na dachu
Na dachu nowego sklepu zainstalowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy, a na parkingu z 57 miejscami postojowymi oświetlenie jest w 100 proc zasilane energią słoneczną i wiatrową w zależności od pogody. Przy sklepie jest stacja ładowania pojazdów elektrycznych i stacja rowerów miejskich Veturilo „Biedronka-Modlińska” z 15 stanowiskami. To pierwszy punkt systemu rowerów publicznych w Warszawie, który znajduje się bezpośrednio przed sklepem Biedronka.
Jeronimo Martins wylicza też inne proekologiczne rozwiązania: system klimatyzacji i chłodzenia funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy, lodówki oraz zamrażarki same monitorujące temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów oraz papierowe torby na warzywa, owoce i pieczywo, które nadają się do recyklingu.
- Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki - podsumowuje Paweł Stolecki.
Sklep działa od wtorku przy ul. Modlińskiej 347 na warszawskiej Białołęce. Będzie czynny od poniedziałku do soboty w godz. 7-22, a w grudniu w niedziele handlowe w godz. 8-21
W ramach promocji z okazji otwarcia nowej placówki we wtorek we wszystkich sklepach Biedronka na terenie Warszawy klienci będą mogli zrobić zakupy tańsze o wartość podatku VAT obowiązującego dla danego produktu (tj. 5, 8 lub 23 proc.). Promocja nie obejmuje produktów zazwyczaj nieuwzględnianych w podobnych ofertach, m.in. alkoholu, papierosów i produktów żywienia początkowego.
W trzecim kwartale br. sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 10,9 proc. do 3,2 mld euro. Natomiast sprzedaż w złotych w porównywalnej liczbie sklepów (LfL, like-for-like) poszła w górę o 7,8 proc. Na koniec września działały 2 932 sklepy Biedronka, o 32 więcej niż na koniec ub.r.
Dołącz do dyskusji: W nowym sklepie Biedronka kasy samoobsługowe, wi-fi dla klientów i kącik kawowy